De ce sa alegeti Biroul de traduceri Global Translations din Constanta?

  • Avem peste 15 ani de experienta in domeniul traducerilor autorizate si a serviciilor de interpretariat pe piata din Constanta. Ceea ce inseamna o adevarata relatie de parteneriat cu clientii nostri si dovada ca livram  traduceri de calitate.

 

  • Oferim traduceri profesionale in si din peste 35 de limbi straine si acoperim peste 50 de perechi lingvistice. Verifica pe site  limbile straine disponibile

 

  • Oferim raspuns rapid: revenim cu o cotatie de pret in 15 minute din momentul in care plasezi cererea de traducere autorizata sau legalizata pe site-ul www.traduceri-global.ro sau la adresa de e-mail office@traduceri-global.ro  dar si  telefonic la numerele biroului nostru.

 

  • Preluam proiecte 24/7 la adresa de e-mail office@traduceri-global.ro, asadar efectuam traduceri de calitate in regim de urgenta
  • Preluam fiecare traducere cu responsabilitate, oferim flexibilitate in termenele impuse de client si livram cu promptitudine toate proiectele

 

  • Colaboram doar cu traducatori autorizati de Ministerul Justitiei (peste 150 de traducatori, parte dintre ei vorbitori nativi ai limbilor straine traduse)
  • Livram proiecte in doar 24h sau in regim de urgenta, functie de cerintele clientilor

 

  • Preturile sunt actualizate si 100% transparente. Pentru a vedea cum se calculeaza pretul unei traduceri intra aici. . Preturi cu adevarat competitive in Constanta.
  • Oferim discount pentru proiectele de amploare. Cere acum o cotatie pentru o estimare corecta a proiectului tau.

 

Inainte de a livra traducerile, ne asiguram ca proiectul tradus va păstra sensul original al textului fără nici un fel de abatere. Toate aceste aspecte garanteaza calitatea ridicata a traducerilor furnizate si ne asigura o rata semnificativa de revenire.

  • Legalizarea notariala a documentelor traduse se poate face astfel incat dumneavoastra sa nu mai fiti nevoiti sa va deplasati la birourile notariale.

 

  • Catigati timp. Prezenta dumneavoastra la biroul nostru nu este obligatorie. Trebuie insa sa incheiem un contract de prestari servicii intre biroul nostru si dumneavoastra. Contractul poate fi trimis si pe mail/ fax semnat si stampilat de ambele parti. Plata se poate face prin ordin de plata. Pentru a demara procesul de traducere, trebuie sa ne transmiteti dovada platii. La termenul de predare stabilit, traducerea va fi imediat transmisa prin email/ fax sau chiar prin curierat, daca aveti nevoie de traducerea autorizata sau legalizata in original.

 

  • Vizarea si supralegalizarea la institutiile competente din Bucuresti este posibila acum fara sa mai fiti nevoiti sa va deplasati in capitala. Economisiti timp si bani, si lasati echipa noastra sa va intocmeasca toate dosarele necesare intr-un mod profesionist, in cel mai scurt timp si la preturi competitive.

 

  • Avem peste 3.000 de proiecte traduse si peste 600 de clienti corporate si persoane fizice. Vezi review-urile primite din partea clientilor sau scrie-ne chiar tu un nou review!