Traduceri acte auto

Traduceri acte auto constantaIn vederea inmatricularii pe teritoriul Romaniei a unei masini achizitionate din strainatate, statul Roman solicita traducerea legalizata a actelor vehiculului.

Intrucat colaboram de multi ani cu diverse societati de inmatriculari auto, va vom selecta din actele vehiculului cumparat, exact documentele care va sunt necesare in vederea inmatricularii. Astfel, nu veti traduce acte care nu va sunt necesare in acest scop.

Actele care sunt solicitate de catre autoritatile Romane in vederea inmatricularii vehiculelor sunt:

  • Cartea de identitate a vehiculului sau certificatul de inmatriculare (talonul)
  • Un act doveditor al dreptului de proprietate asupra vehiculului care poate fi, după caz, contractul de vânzare-cumpărare sau factura de achiziţie a vehiculului

Deși pot avea diverse denumiri care variază de la tara la tara, documentele de mai sus vor cuprinde următoarele informatii de interes pentru autorităţi:

  • Cartea de identitate a vehiculului sau certificatul de inmatriculare (talonul) va contine data primei inmatriculari a vehiculului cat si date cu privire la inspectiile tehnice periodice si situatia radierilor sau inmatricularilor
  • Actul doveditor al dreptului de proprietate asupra vehiculului, respectiv contractul de vânzare-cumpărare sau factura de achiziţie a vehiculului va contine cel putin un element de identificare al vehiculului, respectiv numarul de identificare al vehiculului (numarul de sasiu)

Clienţii pot preda documentele care urmează a fi traduse direct la sediul nostru din B-dul Ferdinand, nr.24, Sc A, et.1, Camera 4, Constanţa unde se va încheia un contract de prestari servicii între părţi. Totusi, prezenta dumneavoastra la biroul nostru nu este obligatorie. Contractul de prestari servicii incheiat intre biroul nostru si dumneavoastra poate fi trimis si pe email/ fax semnat si stampilat de ambele parti. Documentele pot fi trimise pe email la adresa office@traduceri-global.ro sau prin fax la numarul 0341 45 55 68. Veţi fi astfel contactaţi in termen imediat pentru a vă comunica o estimare de preţ precum şi termenul de predare. Plata se poate face prin transfer bancar. Pentru a demara procesul de traducere, trebuie sa ne transmiteti dovada platii. La termenul de predare stabilit, traducerea va fi imediat transmisa prin email/ fax sau chiar prin curierat, daca aveti nevoie de traducerea autorizata sau legalizata in original.

Termenul de predare este stabilit de comun acord iar durata medie necesară traducerii este de 24 de ore. Totuşi, în cazul în care se necesită o traducere în regim de urgenţa, se va aplica o majorare de 50% faţă de preţul obişnuit. Se aplică de asemenea o majorare de preţ pentru documentele cu grad de dificultate sporit.